Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Deprimerad, barnlös och en allmän idiot

Av fetaost - 31 januari 2013 17:37

Jadu...vete f*n vad ja ska blogga om igentligen men ja lägger väll upp mitt liv här eftersom min man vill det (av nån anledning).

Som rubriken hänvisar så lever ja me en depression. Det sug*r monkey ba*ls, tror ja i alla fall. Ja e lite osäker då ja föddes deprimerad och kommer att dö deprimerad. Det är rätt så tärande på kroppen och huvudet att konstant påminna mig själv om varför ja inte ska ta självmord. Ja har inget dåligt liv heller ja lever med min man, våra tre katter, våran fodervärds hund, studerar på universitet och ska förmodligen snart börja praktisera på ett hunddagis. De flesta drömmer nog om ett sådant liv, inte många bekymmer och någon som älskar en till 110%. Men tack vare depressionen så njuter ja inte ett piss av det. Ja är inte glad och om min hjärna fick som den ville så skulle ja krypa ner i ett mörkt hål och dö. Men vänta det blir bättre! *ironisk* Eftersom min hjärna är upptagen på annat håll och inte orkar ta hand om min kropp riktigt så har ja lätt för att få magkatarr och andra sjukdommar.

Ett pluss på det är att ja inte kan ge min man det han vill ha. Oftast orkar ja inte med s*x eftersom min hjärna spenderar dagarna med att motarbeta sig själv, och det visade sig att ja har för många ägg i ägg*to*karna så ja kan inte få barn utan medecinsk hjälp. Jippi! Eller inte. Ja har precis avslutat en medecinkur som ska sätta fart på kroppen. Ja hoppas på att den hjälper men min hjärna värgar att tro det. Även lite jobbigt att ta så mycket medeciner men som tur är så var det ju bara ett litet tag så nu är det bara anti-depp medecinerna som ja tar, för resten av livet.



Oh och om ni inte har listat ut de än så är ja en 23 årig kvinna som även är dyslektisk. Välkommen till fetaosts almänna idioti liv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fetaost - 23 april 2013 21:31

Det är fantastiskt hur en dag kan börja så dåligt och sluta så bra. Min dag började i offerkrukan men jag kom snabbt upp ur den när jag kom till hunddagiset och möttes av viftande svansar. Den fortsatte helt hundebart med massor av gos med hundarna...

Av fetaost - 11 april 2013 21:24


Murmel murmel! Mellan katten Ling Ling har börjat löpa så de skriks rätt så mycke från henne just nu -.-   Tur att ja kan rymma till hunddagiset om ja vill xD   fetaost out! ...

Av fetaost - 9 april 2013 13:00


Oj oj vad lång tid det har hunnit gå sedan jag senast gjorde ett inlägg... Jag har hunnit blivit glad, arg, ledssen och mycket mer. Just idag så sitter jag deprimerad i soffan och ser på när voffsan jagar hår, en av hennes favorit sysslor. Va nyss ...

Av fetaost - 22 februari 2013 18:30

Idag känner jag meii som en spinnande katt =^.^= Efter att ha duchat så smorde jag in meii och bara låg i soffan och njöt av att vara så avslappnad. Nöjet medan jag låg i soffan belv att se på hunden som blev super intresserad av cops. Vilket inte ...

Av fetaost - 19 februari 2013 20:13


Det blev ju en dag det här med. Lite up och ned dock då jag har påbörjat hormonbehandlingen, men det är bara till att häda ut och låssas som att livet leker. Har åter igen försökt att prata hit min vän för att min vän ska kunna undfly de psykiska öve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards