Direktlänk till inlägg 9 april 2013

hoppsan

Av fetaost - 9 april 2013 13:00

Oj oj vad lång tid det har hunnit gå sedan jag senast gjorde ett inlägg...

Jag har hunnit blivit glad, arg, ledssen och mycket mer. Just idag så sitter jag deprimerad i soffan och ser på när voffsan jagar hår, en av hennes favorit sysslor. Va nyss ute på promenad me henne på den stora gräsmattan/parken utanför där hon fick springa lite lös. Det spelar ingen roll hur deppig jag är för när Hilde får springa lös lite så kan jag inte låta bli att dra på smilbanden, när jag får se henne skutta iväg som ett litet rådjur och kuta fram och tillbaka. Har varit lite extra jobbigt på senaste tiden då lite minnen från min barndom har börjat dyka upp, och de hade gjärna fått hålla sig begravda för min del.


Men nog om det! Jag har varit ner till sthlm och hällsat på vänner och bekanta medan jag jobbade på NordicFuzz Con (vet du inte vad det är så leta upp det på nätet). Det var ett par underbara dagar då jag skaffade lite nya vänner och hade kul. Lite sålt fick jag också ;D

 

Och när det väl vad dax att åka hem igen så åkte min man ner och hämtade meii och vi "kidnappade" en polare, som har det jobbigt hemma, och tog med henne upp. Tyvärr så blev det lite familjeanjelägenheter så hon var tvungen till att åka hem. Tror det var ett tag sen mitt hjärta sjönk så lågt som när vi sa hej då till na' på tågstationen. Jag hoppas innerligt att allt antingen löser sig eller att hon kommer upp igen.

Jag har även börjat leta efter bra animationsmotorer att animera spelscener i, men har inte hittat någon billig eller bra än. Det håller i alla fall borta hjärnspökerna lite :P


Men nu ska jag lägga mig och gosa med min lilla voffsa som precis lade huvudet i mitt knä och ser söt ut.

fetaost over and out!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fetaost - 23 april 2013 21:31

Det är fantastiskt hur en dag kan börja så dåligt och sluta så bra. Min dag började i offerkrukan men jag kom snabbt upp ur den när jag kom till hunddagiset och möttes av viftande svansar. Den fortsatte helt hundebart med massor av gos med hundarna...

Av fetaost - 11 april 2013 21:24


Murmel murmel! Mellan katten Ling Ling har börjat löpa så de skriks rätt så mycke från henne just nu -.-   Tur att ja kan rymma till hunddagiset om ja vill xD   fetaost out! ...

Av fetaost - 22 februari 2013 18:30

Idag känner jag meii som en spinnande katt =^.^= Efter att ha duchat så smorde jag in meii och bara låg i soffan och njöt av att vara så avslappnad. Nöjet medan jag låg i soffan belv att se på hunden som blev super intresserad av cops. Vilket inte ...

Av fetaost - 19 februari 2013 20:13


Det blev ju en dag det här med. Lite up och ned dock då jag har påbörjat hormonbehandlingen, men det är bara till att häda ut och låssas som att livet leker. Har åter igen försökt att prata hit min vän för att min vän ska kunna undfly de psykiska öve...

Av fetaost - 18 februari 2013 20:33


Då är det dax igen... Jag trodde att jag var gravid eftersom jag uppvisade symptom på det, även sköterskan trodde det, men det blev bara negativa graviditetstest och en stor besvikelse. Som tur är så har jag min make som plockar ihop spilrorna och ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards