Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

nee...

Av fetaost - 5 februari 2013 21:18

Yay och nay för idag.

Var och test praktiserade på ett hunddagis idag. Helt underbar personal och hundar där. Hundarna är bara gosiga och mysiga för att inte tala om hur mycket kärlek de ger. Jag älskar att se hur glada de blir när vi går ut på promenad me dem och umgås med dem.

Det gjorde mig hur glad som helst när ägaren bad meii komma tibax på tisdag och fortsätta praktisera.

Mer nay att jag blev påmind om min barnlöshet och hur svårt det är för meii att få barn. Jag tror inte att jag kan beskriva känslorna jag känner just nu. Det är någon form av limbo mellan arg, leddsen, deprimerad, besviken och många fler känslor.

Jag vet varken ut eller in längre. Har i alla fall mailat min fertilitetsläkare så vi får väll se vad han säger om kroppens senaste utveckling.


fetaost over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fetaost - 23 april 2013 21:31

Det är fantastiskt hur en dag kan börja så dåligt och sluta så bra. Min dag började i offerkrukan men jag kom snabbt upp ur den när jag kom till hunddagiset och möttes av viftande svansar. Den fortsatte helt hundebart med massor av gos med hundarna...

Av fetaost - 11 april 2013 21:24


Murmel murmel! Mellan katten Ling Ling har börjat löpa så de skriks rätt så mycke från henne just nu -.-   Tur att ja kan rymma till hunddagiset om ja vill xD   fetaost out! ...

Av fetaost - 9 april 2013 13:00


Oj oj vad lång tid det har hunnit gå sedan jag senast gjorde ett inlägg... Jag har hunnit blivit glad, arg, ledssen och mycket mer. Just idag så sitter jag deprimerad i soffan och ser på när voffsan jagar hår, en av hennes favorit sysslor. Va nyss ...

Av fetaost - 22 februari 2013 18:30

Idag känner jag meii som en spinnande katt =^.^= Efter att ha duchat så smorde jag in meii och bara låg i soffan och njöt av att vara så avslappnad. Nöjet medan jag låg i soffan belv att se på hunden som blev super intresserad av cops. Vilket inte ...

Av fetaost - 19 februari 2013 20:13


Det blev ju en dag det här med. Lite up och ned dock då jag har påbörjat hormonbehandlingen, men det är bara till att häda ut och låssas som att livet leker. Har åter igen försökt att prata hit min vän för att min vän ska kunna undfly de psykiska öve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards