Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Stortån i skärselden

Av fetaost - 2 februari 2013 19:59

Allways look in the bright siide of life!

Fu*k no!!

Känner meii totalt värdelös, fet, dum i huvudet och som att ja borde va död ida. Oooh så kul. Näää det är det inte. Och inte känner jag meii lyckligare över att jag har klippt klona på hunden, smörjt in tassarna på hunden, klippt rumpan på en av katterna så de inte fastnar skit i pälsen, byggt ihop en till byrå, flyttat en hylla med saker i och varit å handlat. Känns mer som att jag inte har gjort tillräckligt. Jag har absolut inte haft någon som helst kraft till att göra något idag men det är bättre för meii att arbeta med händerna än att tänka på hur jag ska döda meii själv. Vet inte själv vilket som är värst, att jag är så deprimerande att vara runt eller att jag vet att det kommer att bli värre. Inte f*n vet jag, får väll ladda upp med garn å göra fläter av dem så jag gör nått annat än att bara stirra in i väggen. Det kan f*n inte vara lätt att leva med meii. Jag tycker synd om min man som lever med meii när det knappt går att få kontakt med meii. Så jag tog på meii kläder idag som jag vet att han gillar på meii. Sexiga underkläder, kort kiol och snygga strumpbyxor. Har aldrig känt meii mer som en flodhäst i festkläder men det gör honom glad så varför inte då.


Jag har en vän som bor hemma och blir utsatt för vad jag anser är psykiska övergrepp. Min vän kommer kanske att flytta hem till oss med sin hund och jag vill inget helre. Jag vill rädda min vän från sitt egna liv som just nu är så piss. Det som håller kvar min vän är ett par hästar och jag förstår, för jag skulle inte heller ha så lätt att lämna det som varit mig så troget i vått och torrt. Vilket jag inte heller har gjort. Jag har kvar min manga sammling, specifikt de böcker som jag aldrig kommer att sälja för att det är de jag kallar för hem. Så jag hoppas att min vän hittar den inre styrka som krävs för att lämna hemmet och flytta hit.


fetaost out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fetaost - 23 april 2013 21:31

Det är fantastiskt hur en dag kan börja så dåligt och sluta så bra. Min dag började i offerkrukan men jag kom snabbt upp ur den när jag kom till hunddagiset och möttes av viftande svansar. Den fortsatte helt hundebart med massor av gos med hundarna...

Av fetaost - 11 april 2013 21:24


Murmel murmel! Mellan katten Ling Ling har börjat löpa så de skriks rätt så mycke från henne just nu -.-   Tur att ja kan rymma till hunddagiset om ja vill xD   fetaost out! ...

Av fetaost - 9 april 2013 13:00


Oj oj vad lång tid det har hunnit gå sedan jag senast gjorde ett inlägg... Jag har hunnit blivit glad, arg, ledssen och mycket mer. Just idag så sitter jag deprimerad i soffan och ser på när voffsan jagar hår, en av hennes favorit sysslor. Va nyss ...

Av fetaost - 22 februari 2013 18:30

Idag känner jag meii som en spinnande katt =^.^= Efter att ha duchat så smorde jag in meii och bara låg i soffan och njöt av att vara så avslappnad. Nöjet medan jag låg i soffan belv att se på hunden som blev super intresserad av cops. Vilket inte ...

Av fetaost - 19 februari 2013 20:13


Det blev ju en dag det här med. Lite up och ned dock då jag har påbörjat hormonbehandlingen, men det är bara till att häda ut och låssas som att livet leker. Har åter igen försökt att prata hit min vän för att min vän ska kunna undfly de psykiska öve...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards