Alla inlägg under februari 2013

Av fetaost - 2 februari 2013 19:59

Allways look in the bright siide of life!

Fu*k no!!

Känner meii totalt värdelös, fet, dum i huvudet och som att ja borde va död ida. Oooh så kul. Näää det är det inte. Och inte känner jag meii lyckligare över att jag har klippt klona på hunden, smörjt in tassarna på hunden, klippt rumpan på en av katterna så de inte fastnar skit i pälsen, byggt ihop en till byrå, flyttat en hylla med saker i och varit å handlat. Känns mer som att jag inte har gjort tillräckligt. Jag har absolut inte haft någon som helst kraft till att göra något idag men det är bättre för meii att arbeta med händerna än att tänka på hur jag ska döda meii själv. Vet inte själv vilket som är värst, att jag är så deprimerande att vara runt eller att jag vet att det kommer att bli värre. Inte f*n vet jag, får väll ladda upp med garn å göra fläter av dem så jag gör nått annat än att bara stirra in i väggen. Det kan f*n inte vara lätt att leva med meii. Jag tycker synd om min man som lever med meii när det knappt går att få kontakt med meii. Så jag tog på meii kläder idag som jag vet att han gillar på meii. Sexiga underkläder, kort kiol och snygga strumpbyxor. Har aldrig känt meii mer som en flodhäst i festkläder men det gör honom glad så varför inte då.


Jag har en vän som bor hemma och blir utsatt för vad jag anser är psykiska övergrepp. Min vän kommer kanske att flytta hem till oss med sin hund och jag vill inget helre. Jag vill rädda min vän från sitt egna liv som just nu är så piss. Det som håller kvar min vän är ett par hästar och jag förstår, för jag skulle inte heller ha så lätt att lämna det som varit mig så troget i vått och torrt. Vilket jag inte heller har gjort. Jag har kvar min manga sammling, specifikt de böcker som jag aldrig kommer att sälja för att det är de jag kallar för hem. Så jag hoppas att min vän hittar den inre styrka som krävs för att lämna hemmet och flytta hit.


fetaost out!

Av fetaost - 1 februari 2013 21:33

Idag är f*n ingen bra dag.

Har inte orkat göra ett piss idag annat än att lämna av en polare på tågstationen och bygga ihop en byrå. Hjärnan verkar ha tagit semester med. Så kul att ha så mycket ideer på vad ja kan göra, massor med måsten och lika mycket energi som en snigel. Som tur är att min underbara man har varit hemma idag och hjälpt meii med vovven. Den mannen förtjänar att få allt han pekar på.

Känner att ja inte har energi till att blogga idag. Tack snälla depressionen som stänger av känslorna så ja inte bryr meii heller *ironisk*


fetaost over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards